fredag 29. juni 2012

Smallville's Your Special Order


Lyse blå gutt har fått navnet Smallville's Your Special Order, til daglig skal han kalles Ferras, og han skal bli prins i Mo i Rana. Hans nye "mamma og pappa" har ventet lenge på han, og det at de har tatt seg alt det bryet med å kjøpe han så lang unna og gjøre meg trygg på å sende han så langt, sier vel nok om hvor mye denne gutten er ønsket. 


Kan noen si nei til det blikket ?? ;))

Han er første valpen som forlater redet her, og jeg må innrømme at jeg syns det er rart at valpene nå skal reise en og en fremover. Ut i den store verden alene, men det er slik det skal være. Disse 8 ukene har gått så fort, og jeg syns Gina hadde en god kommentar da hun her om dagen spurte om vi kunne skru tiden noen uker tilbake, går det an mamma??

Ferras 7 uker 
Lyse blå har vært den største gutten hele veien. Han var størst av alle valpene da han ble født med sine 500 gram. Han har noen uker blitt slått av frøken Rød på vektskåla, men nå er han tyngst av hele gjengen. En herlig gutt som har full fart til tider, men når han sover, da sover han og resten av verden kan ikke forstyrre han. Han er en ordentlig go'klump, med et veldig godt uttrykk og jeg har blitt så ALT for glad i han.

Jeg er ikke alene om å ha blitt glad i disse valpene, det er ikke bare bare når de begynner og reise. På bildet under er det farmor som må ha en siste kosestund på fanget med han. I går kveld var mamma og pappa her for å ønske han god tur og lykke til i livet. Vi er mange som har blitt glad i denne gjengen.

Farmor må ha en liten kosestund med
Ferras før han skal dra. 


Lykke til, Ferras-prinsen vår <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar