lørdag 30. juni 2012

Smallville's Your Still The One

Jørgens favoritt, som han ga navnet Plinge.

Grønn gutt har fått navnet Smallville's Your Still The One på papiret. Han blir liten Oslo prins og skal hete Davis til daglig. Han har vært Jørgen sin favoritt valp, fordi han har hatt grønn halsring og grønn er yndlingsfargen til Jørgen. Jørgen har av en eller annen grunn kalt han Plinge, og lille gutten min får tårer i øynene da han snakker om at Plinge skal dra.... Jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg kunne finne på å selge han, ikke bare pga Jørgen, men også fordi han har sjarmert meg i senk og ser så fin ut. Meeen en kan jo ikke ha alle selv!! Hans nye familie har lovet at jeg skal få låne han med meg på utstilling, noe jeg ser veldig frem til. 
Gutten til farfar også
Davis 8 uker
Lykke til Davis gutten,
vi skal snart ut på nye eventyr sammen <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar