onsdag 24. oktober 2012

Bare 2 mnd. igjen til JUL

Tenk hvor fort det går til JUL, om to måneder er juleaften over..... Jeg har gledet meg til JUL lenge alt, helt siden august faktisk. Da var jeg på et møte og skulle sette på kaffe, og kaffi'n var pakket ned i en julenisseboks... Forrige uke var jeg innom matbutikken etter å ha vært på valpekurs med Linnea, og da jeg traff på Julebrus og pepperkakebokser der... klarte jeg ikke gå ifra dem. Skal si det var to glade unger som kom hjem fra skolen dagen etter. Gleden hadde vært stor da de traff på to pepperkaker i matboksene sine :)

Nissefar og pakkene fra Jula 2011
I dag er det altså bare 2 mnd igjen til Julenissen kommer, får håpe ungene har vært så snille at nissen kommer i år også ;)) Snart er tiden inne for å dra på unger og bikkjer Nisseluer, og prøve få til et fulltreff som vi kan bruke til årets julekort. Gaver skal kjøpes, kaker skal bakes og huset skal vaskes og pyntes. Det er litt styr, men det er koselig å ta frem igjen gamle minner fra tidligere år og ofre på seg litt nytt.

Vesla lagde denne på skolen i 2010
og Lillemann lagde denne i barnehagen samme året.
I år drømmer jeg om denne....
Bildet lånt fra Drømmeverden nettbutikk.

Fant denne liftgardinen i en blogg jeg stadig kikker innom. Likte den veldig godt, så jeg må nok en tur innom Drømmeverden i Åmot en dag snart og se om den er like fin i virkeligheten som på bildene i bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar