fredag 6. juli 2012

Lilly 3 år

Gina har lagd bursdagskrone til Lilly
Min kjære, kjære Lilly fyller 3 år i dag. Tenk at lille prinsessa til mamma har blitt så stor jente. Syns ikke det er så lenge siden Carina ringte meg, og jeg skulle få lov til å få førstevalg på tispe fra akkurat denne kombinasjonen. 7 tisper og 4 hanner var det kommet. Jeg sto midt i Sommerland Syd i Danmark, ungene kjørte karusell husker jeg, og John skjønte vel mindre da jeg bare gikk vekk da telefonen ringte. Tilbake kom jeg med et STORT smil, og resten av dagen i parken var jeg mer i min egen verden enn sammen med resten av gjengen vi var der sammen med :)

Lilly 8 uker
Tusen takk Carina og Micke for at jeg har fått kjøpe denne herlige prinsessan av dere, hun betyr så utrolig mye for meg og resten av familien. Hun gir oss mange gleder hver dag. Mange, mange fine opplevelser i utstillingsringen har vi hatt, og da hun raser løs rundt på jordet her, kan en le seg skakk av henne. Hun er en stor koseklump, som alltid er med meg. Den opplevelsen hun har gitt oss nå i vår og sommer med et flat-kull på 10 valper er bare en kjempe opplevelse å få være med på.

Lilly med sine 10 nyfødte valper


Lilly koser og leker med valpene sine

Gleder meg til mange flere opplevelser sammen med deg,
og enda flere latterkuler pga deg, prinsessa mi. 

Lilly sleiker seg rundt munnen,
og håper hun snart får  boksematen mamma har lovet henne.... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar