mandag 14. mai 2012

Jørgen 6 år

Lillemannen min er 6 år i dag, helt utrolig å tenke på at det er 6 år siden denne herlige gutten kom til oss. Han smilte stort da han så at jeg hadde hengt ut flagget for han i dag, og da han kikket opp til Mammei og Ba hang flagget ute der også. Det var stas.

Flagger for bursdagsgutten

Han spiste godt og jeg kjørte han ned i barnehagen. En rask tur på butikken rakk jeg før telefonen ringte fra barnehagen at gutten min spydde. Stakkars liten, ikke rakk han feire bursdagen sin i barnehagen før han ble dårlig og ikke blir det bursdagsfeiring her i kveld pga. at valpene er så små enda. Jørgen fikk en stor overraskelse da det dukket opp pakke til han i postkassa. Det var fra reserve bestemor og bestefar på Hamar <3 Tusen takk, dere er verdens beste.

I valpekassa har det vært veldig fredlig og rolig i dag. Ene gangen jeg satt ved valpekassa og kikket på dem i dag så tenkte jeg dette er LYKKE. 10 sovende valper og mamma'n som lå rett på utsiden av kassa og sov med sine stoore pupper ;) Lilly hadde diare i går, og det gikk utover roa i kassa da hun plutselig gang på gang måtte løpe ut for å gjøre fra seg. Jeg ga henne tilslutt Pro-Flora i gårkveld, dette er en pasta som skal regulere mager. Det ser ut som at denne har hjulpet, og det gir fred i kassa igjen. Vi får bare håpe at valpene slipper unna noe diare.

En "klump" med 10 sovende valper

Kongen på Haugen
Vi har klippet klør igjen, de vokser så fort. Denne gangen var alle så rolige og flinke, eneste de prøvde på var å sutte på finga mine. Valpene beveger seg på en annen måte nå , de skal opp på bena og vil prøve og gå. Det er ikke lett, men gud hvor herlig det er å se på den jobbe seg fremover slik.

Øver og øver...


Øvelse gjør mester..
Øynene skjer det også saker og ting med nå, jeg ser bittesmå sprekker på noe av øynene. Spennende hvor lang tid det tar før alle har åpnet øynene. Da får vi nesten nye valper igjen...

Nydelig lita frøken.
Fine lyseblå gutten vår
Trøtting

2 kommentarer:

  1. Så koselig å følge med på de små, misunner deg veldig den følelsen og sitte ved siden av valpekassen og bare studere de fornøyde små og en fornøyd mamma, det er lykke det ja :-) Kos dere videre med alle sammen!

    SvarSlett
  2. som jeg gleder meg til treffe denne gjengen :))

    SvarSlett