torsdag 10. mai 2012

På flyttefot....

Da Lilly og jeg kom inn igjen etter en luftetur i regnværet nå, så var en valp akkurat krabbet ut av kassa.... Og flere hadde samme planen. Skal si dette er sprekinger, så heretter må visst lemmen på når vi går ut.

Klarte det... !!

Klarer du det, så skal jeg klare det også....
Lilly er veldig interessert i en grushaug Gubben har liggende på utsiden av huset her. Hun var veldig interessert i denne haugen i går kveld, men da bare kikket hun og snuste. Hver gang vi har vært ute i dag, så er det rett bort dit og begynne grave. Så her har visst både Lilly og valpene tenkt seg på flyttefot i dag ;)

I natt er første natta Lilly har gått og lagt seg på utsiden av kassa etter at valpene kom, hun syns nok det blir varmt og at det er godt med en liten pause fra disse 10 matvrakene. Det blir mange telefoner, e-post og sms om dagen, spennende å bli kjent med nye familier som ønsker seg en liten flat-coat. til venn.

Jeg syns også det er spennende hva valpene blir hetende til daglig, og i dag har jeg fått vite et navn. Denne familien hadde hatt navnet til en evt. valp klart i hvertfall et års tid, og det var MICA... Et artig sammentreff siden pappa Uno heter Black MICA's Not Your Business ;))
Jeg har en plan om hva valpene skal hete på "papiret", men tror jeg venter litt med å offentlig gjøre det. Hva valpene skal hete til daglig står valpekjøperne helt fritt til å bestemme selv.

Har deg... du kommer ingen steder nå... ;))
Mat, mat, mat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar