onsdag 2. mai 2012

Dag 59


Lilly, Nora og jeg har hatt en rolig dag her hjemme, mens resten av familien var tilbake på jobb/skole/barnehage i dag. Det var en stolt og kanskje litt spent Lillemann som dro i barnehagen. Han skulle sammen med de andre 6-åringene i barnehagen reise på skolen og møte de han skal gå i klasse sammen med, lærerene han skal ha og fadderklassen. Da han kom hjem var han veldig fornøyd og kunne fortelle at det var "store" Jørgen i 5.klasse som hadde "passet" på han i dag, og "store" Jørgen kjenner han fra før. Alltid trygt å treffe noen en kjenner da en kommer på nye steder. Han gleder seg nå stort til neste tur på skolen ;)

Lilly har stort sett sovi i dag, jeg syns hun har vært veldig rolig. Hun sier i fra når hun er sulten og må ut, ellers har hun helst bare skulle ligge på eller ved bena mine. Dermed fant jeg ut at nå passet det fint å sette seg ned og tømme minnekortet mitt, slik at jeg har plass til å ta maaange bilder av valpene fremover. Så nå er fotoapparatet også klart til fødsel og valpetid ;)

Jeg flytter bildene mine over på en ekstern harddisk jeg har, og da jeg kom inn på den traff jeg på bilder fra vi hentet Lilly i september -09. Gøy å se igjen disse bildene fra den vordene mor var ei lita prinsesse.

Mitt første møte med Lilly, og søstrene hennes.


3 av brødrene til Lilly, 8 uker gamle.


Liten SPA-behandling,
før Lilly starter på turen hjem til Norge.



Hadekos til oppdretter Carina.  
Godt å sitte på "tante" Lene sitt fang i bilen. 


Prinsessa vår

Kose litt på fanget til mamma også.
Slitsomt å være liten på tur.


Matpause

Også kom vi endelig hjem til Gina, som hadde ventet så på oss.

Prinsessene mine

Begge to har blitt ganske mye større...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar