mandag 31. mars 2014

Siste helga i mars - Prinsesser i SOLA :)


I går var det nydelig vær, og jeg koste meg endel ute på verandaen. Det var det flere som gjorde, bare se på Prinsessene mine i hver sin "Baden-Baden" stol ;) 

Bodil koser seg
"Hvordan har du det der borte i stolen din, mutter'n" lurer Bodil på ;)
Helt topp sier Lilly :)
Linnea og John var på dagstur til hytta på skauen, dem hadde også hatt en flott dag. På lørdag var vi på Villmarks messa på Lillestrøm. Lillemann syns det var ordentlig kjedelig sa han og maste om å reise hjem hele tiden, men bildene sier noe annet enn at han kjedet seg... ;)

Skyte på blink var kjempe gøy.
Prøvesitte og late som en kjørte både den ene og andre kjøredoningen
er jo heller ikke noe kuult for en Liten Mann ;)
Mens vi var på messa var hundene så heldige å få bli med mamma og pappa på hytta. Så det ble en liten tur på Saggrenda for å hente de sorte damene våre også. På vei til hytta stoppet vi på Eiker senteret og der fikk jeg kjøpt litt mer garn. Har fått strikkedilla, så nå har jeg litt flere farger å kose meg med. 

Ute i solveggen i går fikk jeg startet på et par med små blå sokker, til en liten Prins som skal komme i juni. Jeg gleder meg stort til å bli "nesten" tante til sommeren. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar