mandag 5. januar 2015

Middagsplanlegging

Mandag, og tilbake til hverdagen igjen etter en lang juleferie. Gubben på jobb og ungene på skolen, og det vanlige spørsmålet dukker opp - hva skal vi ha til middag?? Har veldig mange ganger ønsket jeg var flinkere til å planlegge og lage oversikt over hva vi skal ha til middag hele uka, og nå er faktisk denne ukas middager skrevet ned :)

Mandags middagen fant jeg på Siri Fossing sin blogg: Makaronigrateng med skinke og brokkoli. 
Jeg er ofte innom Trines Matblogg og finner oppskrifter, men jeg har også funnet mange gode oppskrifter på Siri Fossing sin blogg


Alltid spennende å prøve en ny oppskrift. Selv om vi har hatt noe i likheten til denne gratengen før, så gledet jeg meg til å prøve akkurat denne. Og den var bare så god, og den falt i smak hos alle fire.... Alle likte ALT - ikke dårlig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar