fredag 24. juni 2011

Jeg drømmer....

om ny veske :)  

Var inne og sjekket noen blogger igjen i går kveld, og vet du hva jeg fant... ei super foto- og PC veske, som ikke ser ut som noen typisk fotobag, men en lekker veske som passer til oss damer selv om vi har jåla oss litt :) Så kjekt å få med seg både kamera (som jeg er så redd for hvis jeg legger det i noe annet en fotobaggen min) og PC'n i samme veske, og enda få med seg noen nødvendige småsaker ved siden av.

http://www.fotobag.no/ hadde dem mange fine og praktiske vesker, min favoritt ble:

Kelly Moore Libby - Sapphire




Denne kommer høyt opp på ønskelista mi, men siden jeg ikke har bursdag før i oktober, så prøver jeg meg på denne giveaway på bloggen Noe på hjertet Hvis det er flere som har lyst til å prøve seg, gå inn på bloggen hennes og se hva som skal til for å få være med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar