torsdag 30. april 2015

Uke 6-7



I morgen er det 7 uker siden Lilly og Alonzo sitt første møte. Om 2 uker kan det hende valpene alt er her.... Hjelpe seg, nå syns jeg tiden går fort og den siste uka har bare rast avgårde. Samtidig klarer jeg nesten ikke vente med å få vite hvor mange det er, fordelingen på kjønn, vil alt gå bra med fødselen, Lilly og valpene osv. osv. Det er spennende tider vi har foran oss.

Den vordende mor tar livet mer med ro. Hun sover mye nå, men er i god form og godt humør. Selv om det går tregere med spisingen hennes om dagen, så danser hun fortsatt litt for maten. Matlysten er ikke så stor nå som den har vært de siste ukene, men hun vil gjerne ha mat også. Ellers går det i å kose - kose og tisse - tisse. Hun tusler i bena mine mesteparten av dagen, både inne og ute på tur.





På lørdagskvelden fikk Lilly litt SPA-behandling. Godt å få klipt pelsen og badet. Dette er stunder Lilly koser seg veldig med, hun slapper totalt av mens jeg fikser pels og klør. For ikke å snakke om da jeg tar fram føneren etter hun har dusja.

Da Gina fant frem utstillings båndet hennes på søndagsettermiddagen, tok det av for Lilly. Da var hun klar for å dra på utstilling, men så ble det bare en liten "lekeutstilling" på jordet med fotografering.

Utstillings treningen må holdes ved like selv om magen begynner og bli stor syns Lilly og Gina

Ganske god og rund over ryggen blitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar