onsdag 30. desember 2015

Dag 61 på Linnea og dag 51 på Bodil


Søstrene Sisters sover

Måtte bare ta noen bilder av søstrene sisters. Det blir litt mørkt med to sorte hunder i sort seng, men de var bare så søte. De hadde lagt seg i samme senga, og snorka så det dura begge to. De får plass fortsatt, selv med Linneas store mage. Rart hvordan det tar tak i hjerte når en ser på dem, og en syns de bare er verdens fineste der de ligger. Mine to "småjenter", som snart skal bli mammaer for første gang begge to. Det er litt rart å tenke på at det er jeg som har bestemt at disse to snuppene skulle komme til verden.


Jeg falt pladask for pappaen dems Uno - Black Mica's Not Your Business. De gangene jeg så han på utstilling var det noe med han, som gjorde at jeg så han for meg lenge etterpå. Det er fortsatt noe spesielt når jeg møter Uno, han sjarmerer meg i senk hver gang. En utrolig flott hannhund på alle måter. Lykken var stor da jeg fikk JA til å bruke han på min kjære Lilly for 4 år siden. Alle gode samtalene og vennskapet med Unos eier Lena, betyr også mye for meg. En super "farmor" 

Fineste Uno

Valpenes morfar Uno og mormor Lilly
Lilly og Uno lagde en fin gjeng med 10 valper, Bodil var første valpen som ble født og Linnea ble født som nummer 8. Jeg er veldig fornøyd med denne søskenflokken - friske, trivelige og vakre. Jeg har fått gleden av å se igjen 8 av disse 10 valpene etter de dro herfra, og de to jeg ikke har sett "live" har jeg fått se bilder av iblant. Det varmer hjerte mitt å få følge med "småtassene mine" På en utstilling var 5 av 6 søstre med, en stor opplevelse for meg som oppdretter. 

Bodil og Linnea sin flotte kullsøster Lea - Smallville's Like Your Style
Jeg er veldig spent på hva Bodil og Linnea gir oss nå. Jeg har valgt to hannhunder med veldig forskjellige stamtavler til dem. Bailey, som jeg har valgt til Bodil - har vært litt sånn som Uno - jeg har sett han på utstilling flere ganger og syns har vært i en klasse for seg selv. Lillen til Linnea, har jeg bare sett på utstilling en gang og glemte han ikke. Da jeg fikk hilse på han og pappa'n hans Floyd i august, var jeg fortapt. To herlige flat-gutter, med så mye av det jeg ønsker meg til Linnea. Både Bailey og Lillen har mange flotte og dyktige hunder i generasjonene bak seg. Som jeg gleder meg til å få bli kjent med disse småtassene vi venter på.

 

1 kommentar:

  1. Vi lenger "oppi dæln" ventar i spenning på å mange jenter det blir. Virkelig vakre to vordende mødre!

    SvarSlett