torsdag 26. januar 2012

Mimmi sin bursdag og Oriflame møte!

Verdens beste Mimmi fylte 78 år 25/1.


Mimmi er altså min mormor, som jeg av en eller annen grunn begynte å kalle Mimmi da jeg var liten. Jeg var første barnebarnet hennes, og alle de andre barnebarna har fortsatt med å kalle henne Mimmi :) Har lyst til å legge ut et bilde av Mimmi med hennes 4 barn, 8 av 9 barnebarn og 2 oldebarn fra i sommer. Et bilde som er veldig koselig å ha <3


Mimmi har brodert bunadene til både tante Marit, Åshild, Kjersti, Gina og meg. Berit skal få sin til konfirmasjonen nå i mai. Det at Mimmi har brodert bunaden min, og farmor montert den gjør den ekstra spesiell for meg <3

Det ble ikke noe bursdagsparty hos Mimmi på dagen hennes. Noe som egentlig passet bra for meg, siden jeg skulle på medlemsmøte i Oriflame. Litt trist å ikke se henne på dagen hennes, men vi får ta det igjen snart. 

Siden jeg klarte å gå ut som Gruppesjef i Oriflame i desember, så skulle jeg få en kjempe flott  "Gruppesjefskoffert" med produkter for ca 7000 kr. Det var litt av en "snadderboks"
Bare se her... 
Gruppesjefskofferten
Masse fint av leppestifter, foundations, øyeskygger, concealer, ansiktskremer osv. osv. En flott Orkidee fikk jeg også :) Tusen takk, spesielt til min distriktsjef Gro Mette, som har hjulpet meg sent og tidlig, alltid positiv og behjelpelig. Du er super!!

Det ble et veldig koselig møte med vår distriktssjef, regionsjef og sonesjef. De hadde mange nye, flotte produkter å vise frem, så det er bare å glede seg til de kommer i salg utover våren. En fin Goodiebag, fikk vi kjøpt til en super pris, trekninger med flotte premier osv. Mange nye partys ble det også på meg :)
Det blir spennende!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar