mandag 23. januar 2012

Ny uke, nye muligheter....

Jeg krysser fingrene for at denne uka blir bedre enn forrige uke...

Snuppa kom seg hvertfall på skolen i dag, og Lillemann i barnehagen ved hjelp av Ba. Hele forrige uke var Snuppa hjemme fra skolen pga. feber, vond hals, mage og hode. Lillemann skreik mange ganger i løpet av nettene pga. voksesmerter... Hva gjør man for å hjelpe en liten mann som vokser så det knaker... ?? Gode forslag tas imot med stor takk...
Vi tok på ullsokker, og han lå m ullstilongs, vi smurte bena med body lotion... men det er ikke særlig annet en smertestillende tabl. som får roet han ned, noe jeg ikke liker å gi han så mye av. Mitt eget hode (altså migrena) har også vært kranglete denne uka, så bikkjene har noe energi til overs, skittentøysdunken har renni over osv. Nei og nei her ble det mye sutring... Litt kos har det også vært, begge ungane har fått dilla på å perle igjen. Lillemann perler dumpere, gravemaskiner og traktorer... mens Snuppa har perlet familien vår, bare se her:

Lilly, Snuppa, Mamma'n, Tassen kanin, Pappa'n, Lillemann og Nora
Lillemann perler maskiner
Jeg har akkurat vært ute siste lufteturen med hundene før natta, og så vakkert det er med all snøen. Lilly lager snøengler, hopper og spretter, og bare elsker å dykke ned i all denne snøen. Gamle Nora er ikke fullt så begeistret, hun gjør det hun må gjøre ute og går til døra igjen. Vi er alle forskjellige ;) Men jeg håper vi får beholde denne snøen en stund, så unger og bikkjer kan få kosa seg masse med den.
Ønsker alle en super uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar