onsdag 11. januar 2012

Så renner tårene igjen...

Jeg er på min vanlige "runde" med å lese over bloggene jeg følger. Det ble en ekstra lang stopp hos AMELIE78 igjen i kveld... hennes innlegg Savn i hjertet og håp i magen gjorde stort inntrykk på meg, og denne gangen renner tårene i glede. Jeg følte igjen for å tenne et lys for denne lille famlien, som har opplevde det grusomme å miste et barn i mors mage, noen dager over termin. Nå skal de gå igjennom et nytt svangerskap, det er tøft, utrolig tøft for mennesker som har opplevd det de har. Jeg ønsker dem ALL
lykke i dette svangerskapet.



Jeg har fulgt Amelie sin blogg, så godt som hver dag siden jeg skreiv dette innlegget Tårene triller 19.juni 2011. Det er tøft å lese om hva dem går igjennom, og jeg har så vondt av dem. Håper inderlig dette svangerskapet vil gi dem mange gleder, og at det kommer en herlig liten bror eller søster som storebror Jesper får passe på hver dag fremover.... <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar