tirsdag 17. april 2012

6 uker

"OlleBolle"
Nå har det gått 6 uker siden Lilly traff sin kjære Uno, og magen vokser så det "knaker". Puppene strutter, og matlysten er på topp. Hun "synger" og "danser" her for å fortelle oss at nå MÅ hun ha litt mer mat.

I dag var det tid for litt SPA-behandling av den vordende mor. Noe hun ikke sa nei takk til. Hun storkoser seg når vi børster, klipper klør og stusser litt pels her og der. Egentlig hadde jeg plan om en tur i dusjen med henne også, men det får vi ta i morgen. Tiden har gått så fort med alt som skulle ordnes i dag, at Gina og jeg prioriterte og ta med kamera ut for å fotografere Lilly istede, mens det var opphold. Makan til vær det har vært i dag... også.... :(


Lilly og Gina har utstillingstrening,
det må holdes ved like selv om magen er blitt litt stor.
 
Lilly og Jørgen trener på sitt.
Lillemann ville også være med, han kunne få Lilly til å sitte sa han.
Det går veldig fint når han kommanderer sitt og lomma hans er full av godbiter ;)) 

Go'jenta til mamma
I går var jeg på en "shoppingrunde" på nettet, og bestilte diverse utstyr vi trenger til valpene kommer. Noen nye leker måtte jeg også ha med til småtassene. Det blir litt forskjellig en trenger når det er 8 år siden sist. Jeg venter på at "snekker'n" min skal komme igang med valpekassa også, Nora sin valpekasse blir noe liten til Lilly ;)

4 kommentarer:

  1. Så spennende det skal bli med de kommende valpene :-)) Lilly er like vakker, selv med voksende mage. Følger spent med her :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig Siri, og Lilly er så søt med stor mage vettu ;))

      Slett
  2. Uno skickar hälsning till sin fina Lilly att han längtar tills valparna kommer, det är inte så långt kvar nu :-) Det blir så spännande att se hur många det blir och fördelningen. Kram från oss.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lilly takker for hilsen fra Uno <3 Det går fort til dem kommer nå, spennende tider :)

      Slett