søndag 27. mars 2011

PAKKE I POSTEN :)

For noen dager siden fikk jeg en pakke i posten.... Denne kom fra Canis og Lilly er stor fornøyd med den. Den innholdt nemlig en Dog Pyramid. Skal si deg Lilly har fått å gjøre, plutselig fyker de over gulvet begge to og andre ganger går hun bare rundt og bærer på den:)


Denne er absolutt mer vanskelig å få ut godbitene av enn den gamle aktiviseringsballen som Gilbert har arvet etter Karjon. Solan hadde aldri interesse for den ballen, men Gilbert syns det er stas å dytte til den og spise opp godbitene som drysser ut. Gleder meg til å la Gilbert prøve denne:) For Juni og Nora blir denne litt stor, så dem må ønske seg en i den minste størrelsen ;)

Pakken fra Canis inneholdt mer spennende, jeg fikk lyst til å prøve "Paw Cleaner". Har ikke rukket å teste den så mye enda, men da jeg prøvde den på Lilly istad fikk jeg av ganske mye søle fra labbene hennes. Gulvene mine ble ikke på langt nær så "sporete" som dem har gjort før om dagen etter vi har vært ute. Så det skal bli gøy å teste den ut litt mer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar