mandag 16. november 2015

Det SNØR, det SNØR....

I dag våknet vi opp til snø!! Jeg gleda meg til å slippe ut bikkjene og se reaksjonen deres. SNØ pleier alltid å være LYKKE for de sorte damene mine. Ingen av dem reagerte noe.... det var bare full fart ut og tisse - for så å løpe inn igjen til frokost. Jeg ble så overrasket og nesten litt skuffa, for det er så gøy å se dem glede seg over snøen som har kommet, men nei da....

Reaksjonen kom da vi skulle på tur litt senere på dagen, da fikk jeg se gleden deres over snø igjen ja....

Bodil leter etter noe hun la igjen ute i går kanskje??
Linnea og Lilly lager snø-engler i kor ;)

Deilig å ligge i snøen
Lilly tar en liten pause.
Nå ble det snø og vinter i Warhuus
Det var grått og veldig våt snø som kom i dag. Mamma fristet med lunsj etter turen, og da var jeg ikke vond å be. Mens fire fornøyde boffer slappet godt av etter en koselig stund ute i snøen. 


Gilbert på vei hjem 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar