fredag 25. januar 2013

Gilbert 3 år

HURRA FOR GILBERT

Verdens beste Gilbert ble 3 år i går, og det måtte feires. Da ungene kom hjem fra skolen, var det rett opp til Gilbert med pakker. Han var som alltid glad for å få besøk, og da vi hadde med oss en eske med Markies og en ny leke til han, så ble det ekstra stas. Mamma hadde lagd vaffelrøre, og stekte etterhvert som vi spiste. Deilig med rykende ferske vafler!! Gilbert måtte vente til de ble litt kaldere, og det var en liten tålmodighetsprøve for bursdagsboffen.

Får jeg smake tro.... 

Nå er det min tur til å smake.... 
Jeg tar gjerne en vaffel til.... 

3 år går jammen fort, syns ikke det er lenge siden vi hentet en svart liten tass hos Ellen. Mange supre stunder har vi hatt sammen i disse årene Gilbert, og jeg gleder meg til flere... 

Gilbert snart 3 år gammel,
bildene er tatt i november -12
HeJW-10 Bezonian Meant To Be In Smallville

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar