onsdag 2. april 2014

24 år siden Karjon ble født

I dag er det 24 år siden vår første flat ble født. Syns det er helt utrolig hva han har gitt meg i løpet av disse 24 årene. Hvor mange venner og fine opplevelser jeg har fått fordi vi kjøpte Karjon. Mens han levde og i årene etterpå, han var min "inngangsbillett" til hundeverden.


Vi skulle bare reise og se på denne valpen, som var igjen fra et valpekull i Sigdal (30 min med bil fra oss). Han smeltet hjerte til pappa med en eneste gang, tante Marit, mamma og jeg syns også han var ganske så søt. Karjon var en herlig klump på 12 uker da vi fikk han. Han var en tøff gutt med sterke meninger, men jammen var han den snilleste boffen i hele verden også. Og vi fikk da ganske så god skikk på han med årene.


Han ga meg så mange gleder, men det ble også endel tårer over at han ikke ville høre på hva jeg sa til han. Jeg var ikke mer en 11,5 år da vi fikk han, så han syns nok jeg var sånn passe å prøve seg på.


I litt over 9 år fikk vi gleden av å ha han hos oss, før han en dag bare stupte. Mamma var hos han hele tiden, og så alt som skjedde. En grusom dag for oss alle. Du har satt dype spor i våre hjerter Karjon, og du var med på å gi meg den beste hobby'en jeg kunne få. Tusen takk mamma og pappa for at jeg fikk Karjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar