fredag 11. mars 2016

Valpene levert, og bare frøken Lilla igjen


Frøken Lilla 8 uker
Ja, nå er valpene levert og vi har bare lille frøken Lilla igjen her hos oss. Frøken Lilla har blitt Hedda, og Gina fikk henne i bursdagsgave. Veldig spennende å starte opp med valp igjen, og det at hun er datter av Linnea og datterdatter av vår kjære Lilly er ekstra stas kjenner jeg. Vi ser så mye Linnea i henne, samtidig som jeg også ser noen drag fra pappa Lillen.

Frøken Lilla 8 uker
Ei kjapp lita frøken, som fotfølger Gina. De har begynt med sitt og bli - og hun lærer veldig fort. Vi blir så imponert over henne. Hun sjarmerer pappa John gang på gang, og hun syns Jørgen er god å leke og kose med. Hedda og jeg har hatt noen rolige dager mens ungene har vært på skolen. Noen turer inn til farmor og farfar, leke og kose med mamma Linnea - sjelden har vi sett Linnea så leken som hun er sammen med Hedda ute nå. Noen turer sammen med mormor og tante Bodil er også veldig spennende. Mormor Lilly er så leken at hun i blant glemmer hvor liten Hedda er. Da piler Hedda inn under en buske eller hjem på trammen. Raringer....

På onsdag var Hedda så heldig å få være hos søster Silja, Bente og Nils Knut. Onkelen min døde forrige mandag og dermed skulle alle i Warhuus i begravelse på onsdag. Det var bare tredje dagen Hedda var eneste valpen her, og jeg kunne ikke reise fra henne i så mange timer uten å ha trent på å være alene hjemme. Det var utrolig snilt av Bente og Nils Knut, og så godt for meg å slippe bekymre meg for hvordan Hedda hadde det på denne vonde dagen.
Det var så hyggelig å se søstrene sammen da vi kom for å hente henne. Linnea var også med og fikk hilse på Silja igjen - det ble en koselig stund før vi tok med oss Hedda hjem igjen. Hun sovnet med engang hun kom i bilen, og det var ikke mye vi merket til henne resten av kvelden. Så sliten etter en morsom dag. 

Hedda og Silja følger med på hva Nils Knut driver med.

Silja og Hedda spiser middag sammen

Jeg har så mange kladder med blogginnlegg, som ligger her fra de 2-3 siste ukene. Jeg har begynt på innlegg, men ikke hatt tid til å gjøre de helt ferdige eller så har jeg sovnet fra dem, også har de da ikke blitt publisert. Så jeg skal gjøre de ferdige etterhvert her tenker jeg, og da tror jeg at jeg legger de ut på de datoene de egentlig skulle vært lagt ut på - da blir det lettere å finne igjen senere. Jeg starter med å publisere disse innlegget fra Linnea og Lillen valpene var på 7 ukers kontroll og Skatten på 7 ukers kontroll 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar