onsdag 13. mai 2015

Dag 61


Her venter vi spent på når valpene kommer. Lilly er på dag 61, og kan gå i fødsel når som helst. Lilly er rolig, og hun spiser fortsatt. På mandag var matlysten veldig stor, i går og i dag har hun ikke vært fullt så ivrig på maten sin, men hun spiser den. Litt rart å se Lilly sånn, matvrak som hun alltid har vært. 

Valpekassa
Nå har vi sovet noen netter på valperommet. Lilly roer seg fint der. Valpekassa er blitt vasket godt og malt siden forrige gang den var i bruk. Den gangen hadde jeg bare satt den inn med grønnsåpe, og angret noen ganger på det når jeg vasket den. Det er lettere å vaske ei malt kasse, så jeg håper alle rundene med vaskefilla blir lettere nå.

En liten kosestund på trammen.
Lilly og jeg gikk og møtte Jørgen ved bussen i dag. Noe både Jørgen og Lilly syns var trivelig. Disse to gode vennene hadde en koselig stund på uteplassen før de gikk inn. Når været endelig var fint etter noen dager med regn og gråvær, så måtte jeg hente fotoapparatet og knipse noen bilder av goingane mine.

Jeg sitter så fint jeg kan Jørgen, kan jeg få godbiten nå??


Lilly følger med på hva Jørgen driver med.

Ønsker alle en flott langhelg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar