søndag 10. februar 2013

Morsdag


Jeg ble vekt av at mine 3 kjære kom med sjokoladekake til meg, på senga i dag. Gina hadde bakt på morgenen, og pyntet kaka med melis, norske flagg og sjokoladehjerter. John hadde bakt grove scones og kokt egg. Så etter en kakebit på senga, så spiste vi en deilig frokost sammen alle fire. Hvilken fin start på dagen. Dagen fortsatte med god mat og kaker, middag hos mamma og pappa, før det var bløtkake og fastelavnsboller hos farmor og farfar. Gosh, så mette vi ble!!


På fredag kom Jørgen og John hjem med blomsterbukett til meg, morsdagsbukett. Jørgen kom så stolt inn etter at dem hadde vært på butikken. Mamma... vi har noe til deg... noe du ønsker deg noe veeeldig.... Det glade og stolte ansiktet har jeg sett for meg mange ganger denne helgen. Det er ikke bare en glede å få, men også en glede å gi.... 

Morsdagsbuketten



Også jeg som hadde kjøpt meg tulipanbuketten selv på torsdag, for jeg regnet ikke med at det var noen som kom til å dukke opp med blomster til meg på morsdagen. Mamma kjøpte også med en rosebukett for meg. Så her ble det mye blomster i helgen, koselig :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar