søndag 27. mai 2012

Konfirmasjon, spysyke og Gilbert hilser på de små!!


Endelig er PC'n min "frisk" igjen. John hentet den i kveld, så nå er jeg "back in business"

I dag skulle farmor og farfar passe valpene mens vi var i konfirmasjon til mitt kjære søskenbarn Berit. Jørgen var veldig vanskelig å få opp idag, og han klaget over vondt i hodet. Han syns det var SÅ kaldt, men da vi tok på han, brant vi oss omtrent. Rett etter han fikk på seg bunaden sin, så spydde han. Stakkars liten, da kunne han ikke dra i konfirmasjon. John ble hjemme med en syk Jørgen og 13 hunder.... mens Gina og jeg dro. Vi har hatt en fin dag i varmen, men en tenkte jo stadig på de som var igjen hjemme.


Mitt kjære søskenbarn Berit på konfirmasjonsdagen 27.05.12
Her hjemme hadde det gått fint, selv om John syns det hadde vært en travel dag. Da jeg kom hjem på kvelden tok jeg med Gilbert inn til valpene. Var spent på hvordan Lilly ville reagere på dette. Hun var bare glad for å se Gilbert og at han snuste på valpene var helt ok. Gilbert syns det var veldig spennende. Det er så herlig å se hvordan den store hannhunden, som til tider kan ha veldig vanskelig for å stå stille på alle sine fire ben, bare legger seg ned og er helt rolig. Valpene var veldig nysgjerrig på "onkel" Gilbert, og de kom bort og hilste på han igjennom grindene.


Gilbert hilser på valpene for første gang


Nysgjerrige valper har lyst til å hilse på Gilbert også
Nå tar vi deg Gina
Gina og alle 10 småtrolla
Her var det fint å ligge


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar