fredag 18. mai 2012

17.mai 2012

Nå er valpekassa skiftet på og ren, valpene veid og gulva vaska for siste gang i dag. Eller... det har allerede begynt en ny dag!! Gilbert, Nora, Lilly, valpene og jeg har vært hjemme i dag, mens resten av familien har vært og gått i 17.mai tog, feiret på skolen og samling hos mor og far Raaen.

Jørgen og Gina pyntet og klare til 17.mai feiring i ruske vær.

Rart å være hjemme på 17.mai, men valpene prioriteres i denne perioden dem er her. Noe jeg tror Gilbert også syns var helt ok i dag, vi fikk t.o.m. tatt oss en liten lydighetstrening på 17.mai ;) Har ikke trent noe særlig med han i det siste, men jammen husker han endel. Flinke Gilberten min, også så mye pels han har fått. Gleder meg til å se hvordan han blir da jeg får gått over han med saksa, badet og fikset han til utstilling om noen uker.


To småtasser med 17.mai sløyfe

Lurer på om det er "Ja vi elsker" valpene prøver seg på ;)
Alle valpene har nå åpnet øya, på selveste 17.mai og de er bare så søte. De har knall blå øyne de første ukene. Fargen går så over i en grå nyanse før den blir nøttebrun til slutt. De er så flinke til å trene på å gå om dagen, og de er noen små klatremus. John hjalp meg med å få på en ekstra planke på valpekassa her en kveld. Slik at vi trodde valpene ikke kom ut, men Lilly fint kan gå ut og inn i kassa. Men det skal visst mer til for å stoppe denne gjengen, de klarer jammen å komme over denne også.


Jeg får skryte enda litt mer av valpenes halvsøsken, for i dag har en halvsøster, Beautyfield's Coco Chanel (ScoobyDoo) i Tyskland gjort det bra på Club Show i Østerrike. Hun ble Beste valp i Salzburg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar