tirsdag 1. mai 2012

Dag 58

I dag har vi hatt NYDELIG vær, og eneste bakdelen med så flott vær er at en ser hvor fæle vinduene sine er. Men med litt musikk og selskap av Lilly, så kom jeg meg igjennom vindusvasken. Litt pynting ble det ute også, fikk plantet noen Stemorblomster i potter og kasser.




I dag har vi hatt besøk av en familie som hadde lyst til å hilse på Lilly før hun fikk valpene sine. Vi hadde en koselig stund her med masse hundeprat, og Lilly fikk også masse ekstra kos. Noe hun setter stor pris på. Da dem skulle dra var hun faktisk klar for å hoppe inn i bilen og bli med dem på kjøretur. Men det er nok best at Lillymor holder seg hjemme om dagene nå.

Lilly med hengepuppene ;)
Litt utpå kveld kom resten av familien min hjem, dem tok seg en tur på hytta i finværet i dag. Dem hadde jammen lurt seg en tur innom Dolly Dimples og kost seg med pizza også på veien hjem.

Siden det er tirsdag, og tirsdag har blitt foto-dag her, så måtte Gina og jeg ut med kamera igjen.

8 uker drektig


Magen har falt litt ned,
så hun ser ikke så bred ut over ryggen lenger.

Det kom gledelige nyheter fra Sverige i dag, Unos datter Caci's Back in Business ble Best in Show valp på en utstilling i Sverige i dag. En annen halvsøster av valpene ble 3.beste tispe valp, så de kommende valpene har noen fine halvsøsken i Sverige som nå har begynt sin utstillingskarriere.

Rosebuketten min,
Til Siv Julie Fra Siv Julie ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar